همشهری آنلاین: کارنامه‌ دولت در مدیریت برنامه‌ها و طرح‌های کلان اقتصادی کشور در سال جهاد اقتصادی، گویا برخی اقتصاددانان ایرانی را نسبت به اصلاح وضعیت نابسامان برخی بخش‌های اقتصادی ناامید کرده است به طوری که بسیاری در این باره سکوت پیشه کرده‌اند و برخی دیگر می‌گویند: «دعا می کنیم».

مسعود نیلی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی همشهری آنلاین ‌با بیان این که مسائل اقتصادی بسیاری در سال جاری اتفاق افتاده است گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها،‌ ادغام وزارتخانه‌های اقتصادی،‌ تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه به مجلس و بسیاری دیگر از مسائل کلان مدیریتی در حوزه اقتصاد سال جاری را دستخوش فراز و نشیب‌های بسیاری کرد و موجب شد که معیار بسیاری از اظهار نظرها تغییر کند.

وی با بیان این که در شرایط کنونی از هرگونه اظهار نظری درباره وضعیت اقتصادی کشور پرهیز می‌کند،‌ در پاسخ به این سئوال که میزان رضایتش از شرایط رفاهی و معیشتی کشور به چه میزان است گفت: دعا می کنم انشالله همه چیز خوب بشود!

در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "جهاد اقتصادی" نامگذاری شده است،‌ طرح‌ها و برنامه‌های فراوانی در حوزه اقتصادی کشور به اجرا درآمد که نحوه اجرای آنها از سوی دولت با انتقادهای فراوان اقتصاددانان، ‌نمایندگان مجلس و مسئولان و متخصصان حوزه‌های مختلف تولیدی کشور روبرو شده است.
کد خبر 159397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز